학과 공지

  • 임시공휴일 지정 및 휴무 안내 Designation of Temporary Holiday and Notice of Office Closings
  • 관리자 |
  • 2015-08-13 09:26:50|
  • 2175
 1. 관련
가. 관공서의 공휴일에 관한 규정 제2조(공휴일)
나. 취업규칙 제13조(유급휴일)
2. 상기 관련, 2015년 8월 14일(금)은 관공서의 공휴일로 지정되었습니다.
3. 이에 따라 우리 학교도 취업규칙 제13조에 따라 2015년 8월 14일(금)을

공휴일로 지정하고 휴무를 실시합니다.

_____________________________________________________________________________
1. Reference
A. Article 2 (Public Holiday) of Regulations on Holidays of Public Offices
B. Article 13 (Paid Vacation) of Employment Regulations
2. In relation to the above, August 14 (Monday), the day before the National Liberation Day on August 15, has been temporarily designated as a public holiday.
3. In accordance with Article 13 of Employment Regulations, all offices will be closed and no classes will be held on Friday, Aug. 14. End.

 

첨부파일